2 Nisan 2013 Salı

İlk

Daha önce blog yazmışlığım tabi ki vardı ama yemek hakkında yazmak aklıma gelmemişti galiba.

Taa ki geçen gün instagramda otelde yaptığımız bir tatlının fotoğrafını çekip paylaştığım zamana kadar. Aslında sürekli yaptığım yemeklerin, tatlıların fotoğraflarını paylaşıyorum ama böylesi ilk defa başıma geldi. Tamam tamam doğru düzgün anlatıyorum hikayeyi(:

Şöyle ki karamelize çikolatalı mousse yapıp tadım için tabakladık. Mousse tabiki menüye girdi ve menüye girdiği gece restorana üç kız gelip (ki tanışma fırsatım olmadı onlarla) garsonlara 'instagramda biz bu fotografı gördük bundan yemek istiyoruz' diyene kadar. 

Ben o gece izinliydim açıkcası merak ettim onları. Ertesi gün işe gittiğimde herkes bana takılıyordu. 'Sosyetik mi oldun C?' dediler. Bende otelin bundan sonra PR'ını ben mi üstlensem dedim. ((: Yok yok orası şaka tabii ki...

Ama madem yapıyorum. Madem fotograflarını çekiyorum. O zaman neden yazmayayım dedim. 

Size gerek biraz kendimden, gerek biraz mutfaktan, biraz da tariflerden bahsederiz karşılıklı diye bu ilk yazımı şeyettirdim. Neyse herkese hayırlı olsun diyelim. Sağ ayağımla ilk adımımı atıyorum sardalye sokağına. Bismil...  ((:


 

Hiç yorum yok: